i fas

I morse skulle jag åka 06.30 till stan. Sista bussen för att jag faktiskt ska hinna går 7.15.
Jag vaknade upp ur en märklig dröm och kollade på klockan, den var 07.36.. gatt fundera vad klockan egentligen var.
Sen panikringde jag till pappa och fick ta hans bil.
Hur som helst, det jag ville komma fram till var att igår innan jag gick och la mig så duschade jag, och sen sov jag med blött hår.
Tänk den dagen jag lär mig att jag inte ska göra så.
Jaja, jag såg ut som en galning imorse och har gjort det hela dagen! herrejösses.
är man en crazymaniac så får man väl se ut som en också, antar jag.

Imorron ska jag kolla på en lägenhet. Den är dyr. Jag kommer att få betala mer än halva min lön, men just nu känns det inte som att det spelar sån stor roll. Jag återkommer om det imorron!
Nu ska jag fika och sen ska jag gå ut med Adam och så ska jag duscha mitt hår så att det lägger sig på plats.
Tyvärr är min plattång fortfarande kvar hos Jocke så jag antar att jag får se ut som en CM när jag åker in till stan imorron också..

Ja jag säger då det.

Kommentarer
Postat av: Dario

...

2008-07-02 @ 20:07:02
URL: http://jaghatarfolk.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja det där med morron frisyrer e inte lätt

2008-07-05 @ 00:29:41
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Å skulle tro att pappa mårtens bil gick undan!

2008-07-05 @ 00:33:25
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0