Helgen

Happ, då var den här helgen slut också..

I fredags var vi iväg till brunflo på bilbingo. Det gick kanke inte riktigt som planerat. Jag var asnära 30 tusen, men som vanligt så bringar man otur som nån annan olyckskorp.
Sen kom vi hem och spelade spel, sista ordet. Sara och Marita var ganska dålig och då blev vi lej och ville inte spela mer.  Sen gick dom hem och jag och Lovisa skulle ta oss en liten grogg. Tyvärr hade jag inget groggvirke så det fick bli en saftgrogg, elak sådan. Tyvärr smakade inte vinet så illa heller efter den där groggen, och jag misstänker att det hade  jäst.
Kvällen slutade inte som planerat. Men dock skafötters med Lovisa och Salka emellan.. Har fått berättat för mig att jag även pratade  i sömnen om polkagrisar? Och när Lovisa vaknade låg jag med en använd näsduk på örat.  Ja, fråga mig inte varför!

Igår blev det mycket lugnt och stillsamt. Gnällde en stund över dumma saker jag kanske inte borde sagt, sen skjutsade jag Lovisa på fest och sen tvingade  jag Adam och Tina att vara med mig hela kvällen. Roligt för dom.

Nu är jag precis på väg ut på en promme med Salken innan jag ska skicka iväg henne på Ulvön. På fredag åker jag dit. Men först ska jag till Jocke och hämta min plattång. Som jag har saknat den, ni skulle bara veta  hur snygg jag är i håret  nu. NOOT!
Resten av dagen kommer att bestå av Harry Potter.

Ja just,  Lars kom in i morse med posten och meddelade att han hade dödat spindeln. Så bra. så bra.
Beställde även mobilt bredband igår, så har vi tur så dyker det väl snart upp och lite uppdateringar kanske kommer från ön i helgen. Har jag huvudet med mig kanske jag även kommer ihåg kameran, vad vet man?

Dags att agera. Hörs sen

Dagens tips: Drick inte vin som du misstänker kan vara jäst. Det har aldrig varit en speciellt bra idé.


Kommentarer
Postat av: sara

fast jag vann ju

2008-07-14 @ 23:03:03
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0