hejhejhej

Så..  idag slant jag med saxen och så klippte jag bort halva nageln. Dessutom är det inte första gången det händer.
Och sen blockade jag till på bussen hem så jag misstänkte att jag hade dött. Det hade jag inte.

Sen fotboll. Nämnde att jag kanske skulle ta upp min karriär som fotbollsproffs, men jag kunde inte ens slutföra meningen innan jag höll på att skratta ihjäl mig åt mitt egna skämt, hej och hå, så kul är jag.

Dagens näringsrika lunch bestog av en kopp nyponsoppa och en macka.. snabba kolhydrater, men lite ännu snabbare kolhydrater. Duktig tjej..mm

och gammal är jag också.. men jag är inte bitter! (inte mer än vanligt iaf)

Dessutom en sak jag stört mig på ett tag. Salka försöker ibland sitta i mitt knä när jag sitter vid datorn, och då jagar hon muspekarn. Det har resulterat i att jag har nosavtryck på skärmen som jag inte orkar ta bort..  det stör mig. jag ska ta bort dom sen.

Kommentarer
Postat av: Dario

Blir det nosavtryck även om nosen är helt ren?

2008-07-23 @ 16:41:34
Postat av: Lovisa

AJajajajajajaj förbannade sax!!!

2008-07-24 @ 11:10:15
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0