hejhå

Telefonen är tillbaka och idag fick jag mitt nya simkort så jag är nåbar igen..

Mysteriet vad dom ska med mitt körkort till kvarstår fortfarande, men jag antar att det är ett senare problem. en fråga dock.. helt seriöst! Får jag inte köra bil nu? Eller kan polisen leta upp att jag har körkort om jag blir stannad?
Nu har jag visserigen haft körkort i drygt tre år och inte blivit stannad en enda gång så.

Sen tänkte jag bara meddela att jag har semester nu! Bra nog jävla mycket semester. Undra vad jag ska hitta på i fyra veckor. Jag gissar på att det kommer att rassla till och sen är det över. Hejochhå

Jaja, trevlig utgång i måndags iaf. Vägen hem till Lovan var speciell då vi valde att gå på tågrälsen hem och klättra under tågen. Lovan fastnade och jag höll eventuellt på att skratta mig till döds. However, vi tog oss hem utan att bli påkörda av nåt tåg och sen drog jag till Mikke och sov på soffan och pratade i sömnen. Sån är jag!

Jaja, jag lever, telefonen är tillbaka... så hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0