fyyy faaaan

jag är så trött på den här skiten nu!

jag vill bara lägga mig ner och sova i 100 år som törnrosa (var det hon?) och sen vakna upp och må prima.
Jag är så trött på att inte kunna sova, trött på att vara tung i huvudet, trött på att vara så jävla trött att jag inte tar mig upp på mornarna för att jag är för trött för att sova på nätterna! logisk? nej inte direkt
jag är trött på halsont, på snorighet och på ont i huvudet. jag är trött på slem i halsen och rinnande ögon!


Hur vore det att trycka i sig 100 ipren och sen kanske må bra ett tag? nej fy fan vilken gnällig jävel jag är

Förresten så snyter jag mig dygner runt så nu är jag så torr under näsan att det svi ända ner till läppen! TRÖTT!!!!

och en annan sak. Coops näsdukar är värdelösa. Köpte dom för att:
1. Kunna torka bort tårar från mina rinnande ögon för att inte sabba mitt ögonsmink
2. Kunna snyta mig utan att få ONT!!!
.. det enda dom där värdelösa näsdukarna duger till är att torka bort tårarna från mina äckliga rinnande röda ögon. När jag försöker snyta mig så får jag snor på händerna.. fräsch tjej

VÄRDELÖSA NÄSDUKAR!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Dario

Du är ruskigt snabb med att ta åt dig äran :)

2008-07-08 @ 20:03:12
URL: http://jaghatarfolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0