FUCK

Slappna aldrig av, tro aldrig att du är starkare än vad du är, för det är då det slår tillbaka värre än nånsin!!

Kvällen igår började bra, och slutade.. mindre bra

Körkortet är borta och telefonen likaså, så förvänta er inte att få svar på nåt sms eller samtal inom den närmsta tiden. Drar på polisstationen imorron och kollar om dom fått in den, men still.. fuck!!!
Intressant att veta vad dom som tagit mina grejer ska med mitt körkort till..

inget ont som inte har nåt gott med sig dock.. jag är förbannat ful på det där kortet!

Börjar bli jävligt lej på backstabbing på högsta nivå nu.. Gör vad du vill, men låtsas fan inte som nåt annat.. Aldrig mer, jag lovar..

Äckliga jävel! Otukt kan du bedriva på nån annans revir, förslagsvis ditt eget. Dumskalle

Kommentarer
Postat av: Dario

:(

2008-07-28 @ 23:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0