....

Och om ni inte läser mina kommentarer så skrev nyss Lovan att en av hennes kunder hade Pappa M som tränare back in the days!
Allvarligt. Pappa M är bannemig kändis! Då borde jag också vara det. Nånslags B-kändis iaf? Bra, då kan jag börja håva in deg på min blogg då?

... tro för allt i världen inte att du är nån slags spindel i nätet, för den enda som är det är jag. Ibland kanske man kan missta mig för flugan som dessvärre fastnat i spindelns nät, men så är inte fallet. Låt oss kalla mig spindeln i nätet som ibland är förklädd till flugan som fastnat i spindelns nät. Dumskalle..

Och självklart är det ju inte bara jag som är spindeln i nätet, utan även han i postlådan, som även har ett nät!

övertagerövringövertagerövring


Kommentarer
Postat av: frida

Ja kirrar spindeln i Aug när ja kommer hem... annars kan de ju få för sig att utöka sig och flytta in i våran oxå. Nä nån måtta får de ju va!!

2008-07-18 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0