bingomåndag

Jag, Sara och Marita blåste iväg på bilbingo. Jag var sen hem eftersom det var en ny "busschaffis".. vem hade kunnat ana.

Idag bjöds det på Baguett med ost, skinka, isbergssallad och tomat. Kaffe och rabarber/jordgubbspaj med marsansås. Sara vann även.. men hon vågade inte tuta själv så det fick jag göra, även fast hon körde idag? nåväl..

På fredag blir det förmodligen brunflo om vi har nån bil.. kul, då är det min tur att håva in storkovan.

Hört på bilbingon:
"Den där tanten i bilen.. vad har hon gjort då? Hon har röke å hon ha röke å hon ha röke å hon ha röke"
Sara om tanten i bilen breve oss som kedjerökte genom hela bingon, som för er ovana även pågår i ca 3 timmar

Mitt i en viktig historia från Sara
"Men hörrni, en sak bara.... hur många paket tror ni att hon röker om dagen?"
Marita om en annan rökare i en annan bil breve
(undra varför vi bara hamnar mellan rökare)

Sara har precis fått bingo
".. meeen Sara, gatt du få bingo nu. Jag skulle ju berätta den där jätteroliga historian om våran tvättmaskin"
..Jag hann inte berätta historian som jag hade sparat tills prellen skulle läsa upp de rätta siffrorna.

"Åh neeeiii.. DUTTEEEN!!!"
Marita har tjyvtagit min bingodutt och jag hittar den inte när spelet börjar

"Du försöker bara bräka mig"
Jag berättar för Sara att jag har fler nummer i rad än henne, och hon menar såklart att jag försöker BRÄCKA henne

"mmm hembryggt e kaffe" "HEMBRYGGT!!?? KOKT!!!!!"

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha faan vad roligt det är med bil bingo

2008-07-08 @ 08:29:17
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0