Vuxenpoäng till mig..

Idag har jag varit moraliskt stöd.. Det är jag bra på, och trevlig är jag också!
Hann rassla omkring på stan en blixtersnabbis.. Hittade nya jeans till Adam (som jag tror att jag kan låna nån gång kanske) Sen tvingade jag och Lovisa på Adam en rock och en skinnjacka som vi har tvingat han att köpa till våren. Lika skinnjacka som jag ska ha till våren iof, men eftersom jag är så fabulous gör det inget om vi har lika.. Ja, det var fint iallafall.
Adam dog även i bilen hem.. Adam? Är du död... ja det verkade så.
Lovisa killade på han med bajspåsarna.. då blev han tämligen ilsken.
Annars är det svårt att hålla sig för skratt ibland.. hahaha, skrattade djävulen!

Eva ringde och frågade om jag ville ha middag sen, och det ville jag.. Sms:ade även sen och bad om alkoholfritt till maten.. Berättade det för mama och då frågade hon "varför det, ska du ut på nåt?" Ehm, ne. Jag spottar väl oftast inte i glaset men idag gör jag fasen det. Sköönt.. Därav vuxenpoäng till mig.. Wheelmust here I come.

Jag och Lovisa planerade även att spela bingo, men då vi insåg att bingolotto började på pensionärs tid så hann vi inte. Tar det nästa helg istället, och då är det storkovan som håvas in. JIHO!

Igår höll vi på fick psykbryt av tristess. Så sjukt uttråkad, och stressad av det. Kom på att vi skulle dra in till stan och käka på donken. Pappa var dock tämligen ovillig att följa med, så då antog vi att vi inte fick låna bilen.

Lovisa bjuder nästa gång på McD om jag beställer en Hamburgggare.. jag bjuder om Lovisa beställer en stor pommes frajts. Haha, jävla lantisar, men har man inte annat att roa sig med så blir det lätt så.
Senare ikväll är tanken att vi ska spela sällskapsspel, jag och Lovisa. Undra hur det går på två, fast pappa kanske vill vara med. Sa jag det, att jag har blivit asbra på sällskapsspel? Jag är kung!
Spelade hos Sara i veckan, och jag kan ju inte påstå att jag vann varje gång, men det var heller inte så illa att jag blev sur och gick hem och bölade. (vilket inte är helt otänkbart när jag spelar sällskapsspel) Jag är så fruktansvärt dålig förlorare, och en gång när Adam vann över mig på Yatzy gick det riktigt vilt till. Det blev värsta fighten. Av den enkla anledningen undviker jag helst sällskapsspel, och när vi spelade monopol hos Sara häromsistones så ville jag döda Mikke... 
Men nu när man har blivit kung smackar man upp sällskapsspel efter sällskapsspel.
Hur som helst slutade spelkvällen hos Sara iallafall med att jag blev trött och gick hem. Vissa har ju faktiskt ett jobb att sköta. Det som var mest underligt var dock att jag och Mikke hamnade i samma lag och vi klarade oss utan att döda varann. Vi vann nästan tillochmed. (ja jag är fortfarande lite bitter sen monopolspelet)

Nej, men om man skulle ta och fli sig och gå på middag. Mamma köpte en stor påse lakrits till mig, och nu har jag suttit och tryckt massa läckra lakritsgrodor tills döden nästan var nära.. Yes! tänkte några av er nu. Men så var inte fallet, jag är i högsta grad levande.

Nu blev jag återigen lite irriterad när jag kom och tänka på monopol also. Dumskalle!!! Om man spelar som en jävla idiot och uppenbarligen inte vet vad man håller på med så borde man inte få vara med!!! MIKKE!!!!! 

Och duu.. jag vet en hemlighet om någon som stått dig väldigt nära. Jag längtar tills dagen du inser vad du gått miste om. haaaahaahahahahahahaa
ja, jag är elak och jag trivs så jävla bra med det.. godafton! (hahahaha)

Kommentarer
Postat av: Marie G

Hamnade lite snett i ordningen av böckerna, eftersom jag började med Olycksfågeln. Har läst ut den för någon vecka sedan, och Tyskungen för några minuter sen. Har nyss köpt Isprinsessan, men inte börjat läsa den än. Köpte även Predikanten...och Stenhuggaren. Kände att jag ville ha hela serien, även om det blir lite omvänd ordning. =)
Har kört på med produkterna från Hårologi nu. Märker ingen större skillnad ännu, med klådan alltså, men det kommer väl. Kvalitén på håret verkar dock ta sig! =)
Ha det gott! Häjj! =D

2008-01-05 @ 19:11:29
URL: http://mariehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0