vm-extra

Jag och Lovan har förresten klurat på lite vm-extra idag. Vi ansåg att vi skulle visa att vi fanns nu när det är lite jippo i stan. Så vi kommer att ha fina erbjudanden på hårologiprodukter. Shampo och balsam, spray och mousse. Sen kommer vi även att ha kvällöppet hela veckan, iallafall måndag-torsdag. På fredan vill vi gå hem också, som alla andra.
Jag och Lovan kommer iallafall att jobba till 19 varje dag och Lotta skulle nog jobba sent nån dag iallafall. Det kommer bli roligt, jag tycker om att jobba sent. Sen kommer jag få möjlighet att gå och träna också den veckan, för första gången på hundra år.
Sen tyckte Erica att om man kunde visa upp en VM-medalj så fick man 20% rabatt på en klippning.. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0