Vilken pärs!!

En hel arbetsvecka har gått, och med tanke att man inte har jobbat fem dagar i sträck på ett tag nu så var det lite utav en pärs faktiskt! Denna vecka har ju som sagt bestått av lite slagsmål med en hylla, nya skor med höga klackar 10 timmar i sträck typ samt lite spabehandling och löpning.

Ikväll när jag och Lovisa satt och spelade lite yarre (Lovisa förlorade och blev jäääättearg) så kom Stefan och Saya på besök från stora staden. Jättetrevligt verkligen! Sen blev det en liten promenad med Salka och nu ligger hon inne hos mamma och sover.

Morgondagen kommer att bjuda på först en sovmorgon då jag skickar ut Salka på promenad med Eva och Lars, och sen ska jag och Lovisa och Salka ut och springa en sväng.. Sen blir det stadsfärd med ett stopp på kina! Fabulous. Det har jag sannerligen längtat efter.

Blåögat blir inte direkt snyggare för var dag. Idag är det lite blåare och det verkar som ett till blodkärl har poppat sönder. Intressant..
  Vi tar en liten uppdatering..  Det kommer kanske en ny imorgon då det förmodligen ser ännu jävligare ut. Ja, jag säger då det.

Jaaa Lotta! Där sa du ett sanningens ord. På måndag ska jag bli faaabulous och jag längtar en massa faktiskt.

Idag... var jag dum
Jag: Lovisa, är norden en världsdel?
Lovan: Nej
Jag: Men... vad heter världsdelen där vi bor då?
Lovan: Ja, europa!?!
Jag: jaa just.. men vad är norden då?

Sen skulle jag berätta för Lotta och Lovan att jag lever på min mamma..
Jag: Ja, man är ju en riktig eremit!
... nehe, hette det parasit kanske!
Ja, jag har kanske inte varit den allra vassaste kniven i lådan idag, men jag är ju faktiskt lite defekt också!
 

Är det logiskt att inte vilja äta djur, men att äta djurens ofödda barn då? Also, jag vet inte men.. det låter ju sannerligen som hyckleri i allra högsta grad.

Antal fuldagar kvar: 2

Kommentarer
Postat av: Marie G

Aj! Det där ser sannerligen inte alls skönt ut! Hoppas det blir bättre snart.

2008-01-12 @ 10:05:52
URL: http://mariehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0