Vilken jävla idiot!!!

Råkade gå förbi teven som var på där de intervjuade en kille som var kriminell. Han hade väl tydligen gått in på en bank och tryckt upp en AK4 i fejan på kassörskan. Det tycker han inte var så farligt. För det var ju hans jobb, på samma sätt som det var kassörskans jobb att vara på banken. Also fattar ni? Han tyckte att hans kriminalitet var ett jobb.
Vad fan ska vi ha såna jävla idioter i Sverige för? Ut med packet förihelvete. Inte så jävla konstigt att invandrarna blir kriminell om de ser det som ett jobb. Fy fan vilken idioti.
Fine, ni får vara i Sverige om ni sköter er. Men minsta lilla snedsteg, så skicka hem dom! Då har man fan inget här att göra. Åk tillbaka till erat jävla krigland och stanna där!
Jag blir så jävla förbannad!! u t  m e d  p a c k e t !!!!

Så, nu är det gjort. Jag får veta i vilket fall som helst. Det känns okej faktiskt. Känns bra att få veta..

Klåda har jag också. tog på mig att skura om jag slapp steka kyckling, så nu har jag torra knogar.

Sen så var jag på affärn och inhandlade mina goda salta grodor! Mm.. nu har jag en påse med BARA såna!

Snart så blir det nog lite mer bilder häromkring.. jihooo..
Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Varför inte läsa lite Hali Boti först?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0