Vi tar en sån med...

SAMMANFATTNING ÅR 2007.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag vet faktiskt inte om jag hade några i år.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Bror...

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej jag tror inte det..

5. Vilka länder besökte du?
Höll mig i Sverige i år..

6. Är det något du saknat år 2007 som du vill ha år 2008?!
Har inte saknat det hela 2007 men vill ha tillbaka 2008

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
12 Maj, när Salka föddes. 25 Juni när jag började jobba, 6 Juli så vi hämtade Salken

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag utbildade mig till frisör.

9. Största misstaget?
Att låta andra bestämma över mig. Och all tid jag suttit och väntat väntat väntat.. Samt att jag litat på idioter till kompisar som vänder kappan efter vinden och jag nu inte har en jävla aning om vad dom springer och säger till andra som jag inte tycker om.. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ehm... ne va?

11. Bästa köpet?
Salka

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Datorn

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Salka och Niklas

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Deeet vet jag faktiskt inte.. Timbaland - The way I are.. Och alla takidalåtar jag och Niklas lyssnat på.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare oftast, ibland gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gått min egen väg.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Låtit mig utnyttjas

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen

19. Blev du kär i år?
Blev och blev vet jag väl inte..jag var väl redan

20. Hur många one night stands?
NOLL!!

21. Favoritprogram på TV?
Prison Break, DH

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja!! Men jag fortsätter att hata några som jag hatade i början av året också..

23. Bästa boken du läste i år?
Jag vet faktiskt inte..

24. Största musikaliska upptäckten?
Linda Luspa

25. Något du önskade dig och fick?
Vovven

26. Något du önskade dig men inte fick?
Att vara lycklig

27. Årets bästa film?
Harry kanske? ja

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Började på Ann Pettersson Hair Design School

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
villkorslös kärlek och pålitliga kompisar.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Tapig

31. Vad fick dig att må bra?
Kärlek

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Självklart Wentworth Miller

33. Vem saknade du?
Niklas oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0