Vi bangar..

Löprundan byts ut mot en långpromme istället. Ingen av oss var särskilt taggade idag faktiskt. och kallt är det också och jag tänker minsann inte springa med 100 kg kläder på mig.

Salka får ta på sig sin rock om hon är sugen på att följa med. Annars får hon vara hos Eva och Lars där hon tillbringat förmiddagen efter deras långpromenad. Ätit gröt och morot och vilat på sin nya kudde. Det är ingen konst att vara vovve för vissa.

Nu har jag läst massa Harry Potter, och ska göra det en stund till innan min feta syster kommer hit efter en fika på bagis. Jag äter inget, jag sparar mig inför kina ikväll..
... Vem försöker jag lura? Jag lider av fetma och hitta en skål nachos med ost som jag gjorde igår. Smakade ett för att se om det var äckligt när osten liksom stelnat och torkat lite. Det var det. Därför hällde jag upp ett glas cider och tog med mig skålen med nachos och smällde i mig varenda ett. Nu är jag tjoooock...are.

Promme runt gnaget ska sitta på sin plats.. Nu kallar Harry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0