Utmanad

Här är reglerna;

1. Länka till den som utmanat dig.

2. Berätta 7 sanningar om dig själv.

3. Berätta 7 lögner om dig själv

4. Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg.

5. Lämna ett meddelande till dom fyra du utmanar.






1.
Tina

2.
Min vovve är det bästa jag har
Jag är en jävel på att vifta på öronen (speciellt när jag är för full)
Jag älskar döskallar
Saltlakrits är my favorite
Jag är bitter
Jag har en skuld till min mor som är 5siffrig
Jag hatar folk som gör hack i smöret. Då får jag tvångstankar!

3.
Jag tycker att det är fräscht att bita på naglarna
Jag får inte panik när jag ser folk med slitna toppar eller hemmablekta hår.
Leverpastej tycker jag är läckert
Jag hatar mitt jobb
Jag älskar det faktum att jag åker 5 mil enkel resa varje dag till jobbet
Jag är morgonpigg
Jag är duktig på att laga mat

4.
Jag utmanar:
Lovisa
Frida

Persa
Marie G

5.
EEeeeehn.. ut..maaahning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0