Sunday bloody sunday

Neej, men så utomordentligt trevligt.
Jag var uppe med tuppen (iaf för att vara helg) och skulle svischa upp datorn i sängen. Svisch-svisch. Tyvärr så svischade jag inte nog bra så jag tappade datorn.. på lilltån. Nu är det tyvärr rödlila och jag misstänker starkt att jag har brutit den. Det gör så inihelvete ont.
Idag ska mamma hjälpa mig att städa mitt inferno till rum. Det ska blir trevligt. Fast jag har mest planerat att ligga i sängen och vara arbetsledare. Jag har ju faktiskt jätteont. Det ska bli skönt att bädda rent. För det första har jag inte bäddat rent på år och dagar, och för det andra så var mitt lakan lite trasigt när jag fick det...
Nu är det JÄTTEtrasigt. Varje gång jag ska upp eller ner eller röra mig i sängen så river jag sönder det lite till. Ja, men det var väl sympatiskt att rassla fram ett trasigt lakan till mig. Såhär går det då!!

Så iallafall. Har tagit på mig mina döskalletofflor som får bota min smärta och tröstäter lite salta grodor. Det ordnar sig.
Fast jag undrar en sak.. Om det gör lika ont imorron, vad fan ska jag ha för skor på jobbet? Kan ju knappast jobba barfota!! Nej, det löser sig

Ja just. Jag glömde ju igår. hahahahahahahahaha (i den vanliga hånfulla tonen) nu. back on track

Med vanliga vänliga handfasta hälsningar = Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0