Söndag

Helgen gick fort.. Kanske lite för fort.
Inatt drömde jag att jag fick respons, det fick jag inte.. trist.

Ja, vi tar väl en uppdatering på mitt snygga öga. nu är det gult, grön, lila och lite blått.. läckert!!!
image20

Aha, så vad har dagen att bjuda på. Tror jag ska till Lovisa och se på Harry Potter och äta godis om inte pappa
har ätit upp vårat. Tåls att fundera på. Ska jag köpa cola? Ska vi ha chips? Hur fet ska man vara egentligen?

Så igår var vi på kina. Jag åt alldeles för mkt och när jag skulle blanda sista tallriken så fanns det ingen vitlöksolja så dessutom blev inte blandningen nån höjdare. Men vårrullarna var ju goda, som alltid. och sushin,. Sen åkte vi hem och det var ett jävla före. Lite kymigt att köra när man inte ser mer än 10 meter framför sig typ.
När vi åkte in till stan så kom vi över en kulle och en kille varnade för nånting åt mig. När jag kom förbi krönet så var det nån som hade kört på en älg och precis när vi lirkade oss förbi och var i höjd med älgen så försökte han ställa sig upp, och jag blev stressad och bölade hela vägen till stan. Han hade ju iallafall kunnat få dö på en gång instället för att ligga och plågas.

Igår hittade vi igen nånting vi saknat!! Jihooo

Kommentarer
Postat av: Marie G

Läcker blåtira! =) Schysst halsband! Finns att köpa var?

2008-01-14 @ 18:49:06
URL: http://mariehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0