smärta in the head? Ja visst

Ja men femte dagen gillt då? Käkar lite läckra ipren innan jag sticker på jobbet och hoppas på det bästa. Kan det vara en hjärntumör tro?

Seeg dag idag. mindre seg imorron tack och lov.

Jag och Lovisa pratade tyska hela vägen hem från stan. Folk på bussen tyckte nog att vi led av den obotliga sjukdomen cerebral pares. Ja hur som helst. Jag måste ju öva upp mig lite inför när alla tyskar ska komma och klippa sig hos mig under VM. Herrejösses, hur ska det gå. Jag vill inte klippa tyskhår, det är säkert såntdär hår som man vet innan man börjar klippa att det kommer inte att bli bra. Ja, jag säger då det. Och känner jag mig själv rätt så kommer jag försöka riva av lite tyska med dom, och så kommer dom tycka att jag är hjärndö. Ja, det var roligt. Hoppas det inte kommer några tyskar till mig.

Hade tänkt bara idag, men jag lider av oork. Får helt enkelt ta det i helgen om orken skulle råka infinna sig. Vilket jag betvivlar, men man ska vara positiv har jag hört, något som jag anammar varje dag. nee

Nej, men vad sa du? Ge mig en lägenhet? javisst javisst. det är jag inte det minsta vrång till.. faktiskt

Berätta smaskigt skvaller för mig. Jag måste få döma ut nån!

Kommentarer
Postat av: Marie G

Det finns en etta på 45 kvm här om du vill ha. Ledig från 1:a maj! ;)

2008-01-29 @ 20:09:24
URL: http://mariehelena.blogg.se
Postat av: Peppis

Vet en som vill sälja en lgh vid sjukhuset om de skulle va intressant..? Pössi

2008-01-30 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0