skrällskrällskrällskräll....

Satt just och funderade vad nästa skada skulle bli.
Nu behöver jag inte fundera mer..

Eftersom mitt blåöga nästan var borta så var det väl passande att Salka slog mig i samma öga med tassen.. och klorna.. Så nu missänker jag tyvärr att jag håller på och bli blind. Jag ser iallafall inihelvete suddigt..

Fortfarande.. nån som blir förvånad? Nu måste jag ska sjukskriva mig och stanna inne i sängen för att minska riskerna att göra illa mig, alternativt dö.
Men å andra sidan, då lär jag väl få liggsår och end up som killen i Seven. Dvs, ett halvlevande skelett.

Underbar underbart underbart.
och kakjäveln tog längre tid att baka än vad man hade trott.
Nu ska jag göra glasyr och tvätt bort sminket från mitt sargade öga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0