shoppa!!

Nu har jag ägnat mig åt lite internetshopping.. Köpte tre tröjor och jag hoppas att det blir jättebra. Problemet är att storlekarna var jättekonstiga. Antingen får man välja mellan 34-36 eller 38-40.. jag vill inte ha 34 och jag vill verkligen inte ha 40.. 36-38 hade ju varit kanon. Men nu valde jag 34-36 och får hoppas på det bästa. Det stod i några av kommentarerna på kläderna att de var lite stora i storleken. Det var iof nån som hade skrivit att det var småa storlekar.. men den kanske var fet..
Ja... så jag hoppas att jag har mina kläder i början på nästa vecka? jihoo..
Och då kommer jag som bekant att ha min nya kamera, så jag kanske tillochmed bjuder på en bild om ni har tur. Jag vet att ni längtar efter att se mina nya tröjor. Billigt var det också!
Hade beställt ett par leggings men dom fanns visst inte.. synd.

Ne men vad sa ni? Brydde ni er inte så hårt om vad jag hade handlat och inte..  ne okej..
(nu såhär i efterhand ångrar jag förstås att jag inte köpte ett skärp och några plastiga armband också men det är ju förstås för sent nu)

Kommentarer
Postat av: Cemo

En sån där tantfjäril på en axeln!
Nu har hon fått ännu ett presentkort av min far och ska göra en orm eller en blomma på benet.
Jag anar en viss skillnad där...

2008-01-28 @ 00:35:30
URL: http://cemos.blogg.se
Postat av: Malin

Tja Lina!
Hur går det med min mössa?

2008-01-28 @ 17:14:41
Postat av: Marie G

Joho då, jag bryr mig, så du får gärna lägga ut bilder på tröjorna! =) Vill se juh! =D

2008-01-28 @ 20:48:35
URL: http://mariehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0