Salta grodor!!

Idag var jag sugen på en salt groda eller två... Men mamma var ytterst ovillig att gå och handla till mig.. och jag orkar inte gå 200 meter till affärn. Undra om mamma tycker att jag är fet.. det tycker jag med
Men jag kan meddela att mina Leejeans satt ytterst slappt i rava idag, och det är liten storlek på dom.. Och dom var trånga när jag köpte dom. iof var det när jag bodde i övik, och då led jag av.. smällfet.. ha

Ja, imorron har jag sovmorron, jag älskar torsdagar. Mest för att jag har sovmorron. Så ikväll kan jag kolla på scrubs och läsa harry potter utan att få dåligt samvete för att jag är uppe alldeles för sent och ska kliva upp alldeles för tidigt. Fan vad veckorna rasslar fram.. helt sjukt.. Rätt var det är vaknar man väl och upptäcker att man är död.. så gammal är jag snart.. på tisdag..

Jag tror att jag och Lovisa har tagit oss ur våran självmordstanketid. Detta av den enkla anledningen att det helt enkelt inte är värt det om man skulle misslyckas. Och sen så känns mitt liv rätt okej ändå, även fast det är skit. Jag har underbara vänner, en underbar hund och en underbar syster. Så det är ju trevligt. Jag har ett skitbra jobb, (inte så skitbra boendesituation) Jag har ett ganska bra liv.. Jag sköter iallafall mitt jobb, thank you very much!! Sen vore det väl tråkigt att låtsas som att man inte bryr sig när man uppenbarligen gör det?



Ska jag eller ska jag inte? Jag väntar nog lite.. tills dess så skrattar jag i en hånfull ton..


Jag får veta så sjukt mycket saker! Saker som jag kan skratta i min hånfulla ton åt. Och det är jag bra på. Att skratta i en hånfull ton.. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha (i den hånfulla tonen)

Kommentarer
Postat av: Marita

Vad ska vi äta imåra??
Kiss

2008-01-17 @ 09:16:52
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Cemo

Jag ber till Gud att det inte var din lägenhet från början. En kvinna kastar man inte en meter utan pengar och övrig mutbar vara.

2008-01-17 @ 17:43:27
URL: http://cemos.blogg.se
Postat av: Marie G

Jodå, håret är på bättringsvägen. Kliar aningens mindre, men ändå...kliar. Tycker dock att jag tappar mindre hår, och det är ju bra. =) Just nu är jag fattig, och har inte råd att gå till frissan. Iaf inte om jag ska färga och sånt, men klippa måste jag nog göra...för det är riiiisigt i topparna.
Häjj!! =D

2008-01-17 @ 19:47:56
URL: http://mariehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0