såå.. tisdag

Ja, jag är lite sur så jag sitter på mitt rum och pressar choklad istället!

Idag har jag gjort några knop iallafall, men mest blir jag stressad över den märkliga ordningen på salongen. Tack och lov så har försäljaren anständigheten att pallra sig till salongen imorron och ordna upp problemet!
Annars har dagen bestått av irritation på mitt hår, irritation på min utväxt, längtan efter ny färg, längtan efter skinnjacka och nyfikenhet.
Imorron kommer sköna Sandra till mig och ska bli fin, så hon kan få en karl. Finfint kommer det att bli. Förlåt, självklart menar jag inte fin utan FINARE!!!!

Marita är ful i håret också enligt uppgifter (från henne själv) Maritta... i fix!!!


Imorron ska jag på spaaaa, å så braaaa.. Det ska bli fabulous faktiskt. på torsdag ska jag jobba från 8.30-19 för vi ska ha färgkurs. jaja, det går bra
Och så fyller jag snart år, jag vill inte ha några presenter, men dom jag tycker om får självklart och mer är gärna komma på tårta.. och ni som jag inte tycker om.. Ni ska inte ha nån tårta, ni har fått så det räcker

Nu ska jag städa bort 20 saker så jag kanske orkar ta mig i kragen och städa mitt rum i helgen.. oj vilken pärs. jag blir alldeles matt bara av att tänka på det.. Nej, dags att hämta en 125literssäck. här ska kastas

"jaaa, piassa wakwast!"
"Fast piassavakvast heter det nog"

Kommentarer
Postat av: Hubbli

Underbart bjällerklang!

2008-01-08 @ 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0