Så fint så fint..

Äntligen har jag fått en fabulous frisyr. Tack Lotta och Lovan för jobbet ni lagt ner på mig under två dagar.
Idag har Lotta gått löst och klippt, och sen rakade Lovan bort virveln i nacken. Jag bifogar!!

 Från sidan, med en undercut och tre rakade ränder i...
 Från ordentligsidan.. mkt.. ordentligt
 och så framifrån

Ja jag vet inte, men man kan väl inte säga annat än att jag är lite häftig va? Ja lite.. tackar
Nu ska jag för all del inte låtsas som att jag klippte av mig håret av enbart fri vilja. Eller självklart ville jag, men topparna och lite till såg ut som en peruk och var som tuggummi när man klippte i det. Så svaret är: JA, det var ganska slitet. Håret kanske inte klarar av att byta färg så hastigt och ofta.

Det om det..
Idag måste det ha varit internationella fuldagen på stan. Jättekonstigt folk faktiskt. Såg TVÅ killar med röda parkas som hade dragit åt dragskon. MEN SLUTA DRA ÅT DRAGSKON. Ni vet, så där så att det ser ut som en kjol. Ja men fint, dumskalle!

Nej nu ska jag kila vidare. Kommer sen.

Kommentarer
Postat av: Marita

snyggt håret blev ottolina!
Kiss

2008-01-15 @ 19:53:18
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: frida

Amen snyggt...Me like=)

2008-01-15 @ 20:01:27
Postat av: Zalla

Hot hot.. Jag gillar skarpt..Du är ju snygg du!

2008-01-15 @ 20:07:51
URL: http://zalla.blogg.se
Postat av: Marie G

Men, åh! Nu blev jag om möjligt ännu mer sugen på att klippa mig! Najs! *tummen upp* =)

2008-01-15 @ 20:51:48
URL: http://mariehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0