revy

Revyn var bra. På Mark Twain blev det en halvblodig oxfilé med storstrille och bea.. mm.. köttebiten hade dock kunnat få vara lite blodigare (nu när jag är van att äta rå, haha)
Sen åkte vi hem till stugun. Jag och Lovisa såg slutet på Harry Potter som gick på ettan och sen såg vi Walk The Line och tryckte min chokladkaka. Känner mig feeeet, men det gör inget.
Jag älskar Walk The Line. jag älskar Johnny Cash. Varför levde inte jag för 50 år sen och varför var det inte mig han friade till? Ja, jag vet då inte!

Nu är det Miami Ink och jag är för en gångs skull i tid. Har även lyckats tvätta ansiktet redan, det hade man inte kunnat tro om mig.
Jag säger som jag alltid har sagt. Om inte mamma skulle blivit så hejdundrandes arg så hade jag tatuerat hela kroppen. Tror dessutom att det skulle vara ganska klädsamt på mig, ja kanske inte hela kroppen, men ni fattar. Hela armarna och dylikt.

Hur länge kan läpparna vara torr så det svi egentligen? Jag har haft svi nu hur länge som helst, och nu är jag LEJ på det. Imorron blir det mängder av idomin, heeela dagen! Inte nu på natten dock, blir så kladdigt om man ska ha idomin fulla kudden..

Jag har även kommit till insikt ikväll. Är jag nånslags knäppgök eller? Vad är det som får mig att tro att jag klarar av det en gång till, eller att det överhuvudtaget skulle funka en gång till? Man kan inte tvinga andra människor till nåt, hur mycket man än vill.. Och jag vill verkligen, men jag ska inte, för man får inte!!

När jag och Sara var i våra ungdomsdagar så hade vi en stark vilja att bli känd inom musikens värld. Nu i efterhand kan man ju fundera vad vi tänkte på, då Sara är totalt tondöv (Förlåt min vän, men du vet ju om det själv) Hur som helst så undrar man ju varför vi inte satsade på singer/songwriter.. eller iallafall songwriter. Ska jag vara helt ärligt så har vi smackat upp en del grymma låtar faktiskt, och jag tänkte avsluta med en låt som vi skrev en gång. Till historian hör att vårat band hette "två ruttna lingon".. grymt
Här är den.. Läs och njut (är ledsen över att ni inte för höra melodin.. men bjud mig på tre pina colada så kanske ni får höra den.

Bastakjolen svänger i refrängen, och snart gör du det med. Alla är glada, speciellt a Ada, hu ha a spada ta gräva med. Gillar ni a Ada, hu som bo ut i a lada, det är hennes bastakjooool..
Lovisa säger att texten är ologiskt, men hon har fel! wrong wrong wrong wrong... wrong wrong wrong wrong.. You´re wrooong...
Hon fattar inte sammanhanget.. men först sjunger vi om en bastakjol. och sen i slutet så avslöjas det att det var Adas bastakjol.. Vad är det du inte fattar?
Okej.. jag bjuder väl på en till då!

Han kommer svart om natten, varför vetikatten.. Han har en lie i sin hand, och därav kommer hans namn..

Den heter Liemannen och det fanns en fortsättning en gång i tiden, men den har jag glömt. Sara.. kommer du ihåg? Som alla förstår så är det copyright och vi vet att det sticker i folks ögon att vi skriver så djupa och bra texter. Sorry. You can´t be us!

Hej

Kommentarer
Postat av: sara

haha fy faan vad vi är bra!
jag kommer inte ihåg hela döden. men basta kjolen sitter som en smäck!

2008-01-27 @ 02:35:42
Postat av: Cemo

Ge din mor ett presentkort!
Min mor gnydde lite när jag sa att jag kommer att täcka hela armarna, men så fick hon ett presentkort på Man's ruin av oss när hon fyllde år.
Nu är hon inne på sin andra och har FÖRSTÅELSE!

2008-01-27 @ 12:15:44
URL: http://cemos.blogg.se
Postat av: Lovisa

Ja det som jag inte förstår är varför hon är så förbannat glad över den där spaden? Spaden har ju inget med saken att göra?

2008-01-27 @ 16:40:09
URL: http://lovisaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0