OMG!

Vad fruktansvärt mycket jävla dumt man hör när man sitter i närheten av ungdomar på bussen. Man ska inte snacka om saker man inte har nån aning om känner jag.. Känner bara för att skrika.. wrong wrong wrong wrong... wrong wrong wrong wrong.. You´re wrooong..
Dessutom.. Bäst som jag hade satt mig på en bänk på busstorget som var så bekväm att "ryggstödets" kant skar in i njuren så såg jag en tjockis med en tröja som var så kort att man såg magen. Då blev jag så förfärad att jag tappade fattningen och gick in i en kant och slog knät.. Så nu kan jag inte gå ordentligt heller. Beklämmande.
SEN! Jag har sagt det förr och jag kommer att säga det igen!
OM DU SKA BETALA PÅ BUSSEN SÅ KAN DU STÄLLA DIG SIST SÅ SLIPPER JAG VÄNTA PÅ DITT SEGA BETALANDE!!!!! så. skönt att ha det ur världen.

Ja måste jag åka buss länge till så lägger jag mig ner och dör. Varför är alla som åker buss idioter??


Kommentarer
Postat av: Helene

bussen jag åker på morgonen är smockfull med muppar.. kan inte dom få privilegiet att åka färdtjänst eller någe? jag kommer ju försent.. och igår luktade det spya över hela bussen.. snart är min bil klar, SKÖNt!

2008-01-16 @ 19:32:13
URL: http://foffo87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0