Ny färg!!



Jag bifogar en bild på mitt nya hår. Väldigt trevlig färg, ännu trevligare i verkligheten då färgen från min lampa är ytterst märklig. Nu väntar jag bara på klippningen =) Tack Lotta och Lovan för en fin färg och för att ni la ner 3 timmar på att få bort det svarta..

Idag har jag varit trött. Mycket trött. Men å andra sidan är det inte så lätt att få sin skönhetssömn då man är fullständigt övertygad om att Voldemort snart kommer att dundra in på mitt rum. Kanske skrika Avada Kedavra! och sen ligger man där med näsan i vädret.

Har nyss varit ute på promme med Lovisa och Salka och imorron är det löpning som står på schemat!
Jag kan på fullaste allvar säga att det hela med promenad blir lite besvärligare då Salka är mörkrädd och liksom stretar emot när man ska gå till Kompaniet. Så inte nog med att jag måste släpa på mig egna fettbeklädda kropp, utan även på hundens (nu är det visserligen ingen Rotweiler vi pratar om, men still)

Blockade även till idag på bussen hem så jag ska väl vara glad att jag vaknade i stugun. Resan in var en helt annan femma. För det första så satt det några töntar och pratade om allmänt töntiga saker så jag blev irriterad. Sen började det pipa i nåns näsa (jag vet nog vem du är!!) och det var inte nådigt ska jag säga. Det var inte ett vanligt pip som kunde stängas ute genom att stoppa ett finger i örat, det skar igenom. Då försökte jag lyssna på lite musik istället, men insåg snabbt att jag inte hade nog med batteri på telefonen för att kunna göra det. Så istället fick jag sitta fem mil och lyssna på töntar och en pipig näsa..
MEN GÅ OCH SNYT DIG DIN ÄCKLIGA JÄVEL!!!!

Jaha, det om det..

Kommentarer
Postat av: Marie G

Mycket trevlig färg! I like! =)

2008-01-14 @ 21:24:50
URL: http://mariehelena.blogg.se
Postat av: Helene

Mkt fin frisyr! Jag är också lite rädd för lord voldemort.. bilda klubb?

2008-01-15 @ 15:18:25
URL: http://foffo87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0