Ny ansiktstvätt

Har en ny ansiktstvätt kom jag ju på. Den förra jag hade kom jag på inte var riktigt anpassad efter min hud. Kanske har liiite för känslig hud för den eftersom det bränner när jag använder den.. Hahaha, bra köp Lina!!
Nu har jag iallafall köpt Vitamin E från Body Shop. En liten utvärdering kanske?
Okej, den känns jätteskön att använda. Har först tvätten och sen peelingen som jag använder varje kväll. Är helt peelingberoende, får jag inte använda det så DÖR jag! Sen toner och fuktighetskräm.
Så.. Ett MINUS är lukten. Helt allvarligt så luktar den tant, och tant är inte min favoritlukt här i världen om jag ska vara ärlig. Ett annat minus är att fuktighetskrämen är i en burk. Det samlas ju ganska mkt bakterier om man är där och gräver med fingrarna varje gång man ska ta. Därför föredrar jag tub eller pumpflaska.
Men överlag känns den bra och jag återkommer om några veckor för att meddela om huden har blivit fabulous.

Ikväll har släktingarna varit här och ätit middag. Jag svängde som sagt ihop min berömda kycklingwok. FABULOUS!! Var lite nervös för vad de skulle tycka, men när tillochmed Siw tog två gånger så kändes det bra =).
Jag fick godis, en dörrmatta med döskallar (me like) Ett påslakanset med en ko och en matberedare. Bra att ha. Nu fyller jag visserligen inte år förrän på tisdag, men det skadar ju aldrig att tjyvstarta litegrann!

Nu är jag JÄTTEmätt, men ändå trycker jag i mig mina salta grodor som om det inte fanns nån morgondag.

Och i Harry Potter är det hur spännande som helst. Kan inte läsa allt för långa bitar i taget eftersom jag snart kommer dö av hjärtsnörp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0