Nu vill jag äta julbord..

.. nemen Leif då! Ja, han har druckit lite glögg!!!

Så, jag och Lovisa var ute och sprang idag med. Mycket hurtigt. Det är synd att Salka inte förstår att man ska springa framåt hela tiden. Det vore så mycket enklare att springa om jag slapp släpa min hund framåt också!
Sen en varm dusch, inpackning och hemma-ansiktsbehandling. Skönt. Hur härligt vore det inte om man gick ner ett kilo eller två, eftersom jag numera vägen 160 kg, efter en 100kg-uppgång. Ja jag säger då det.

Nu är jag taggad. Ska färga bort det svarta.. Nu ska det bli nåt helt annat.. Även fast det inte är färgen som är det största problemet, så ser jag ändå fram emot det.
Är även taggad inför nästa tatuering. Ska boka tid snart tror jag.. det ska bli asbra. Såg min fabulous orm på ryggen och insåg hur mkt jag vill ha nästa. Smärtan here I come. Kom även på vilket riskfyllt yrke. Om jag klipper en ful frisyr så har det växt ut om en månad eller två. Men om en tatuerare gör en ful tatuering på mig så måste jag fortfarande ha den resten av livet.. Men hur som helst.. Ny tatuering snart.. fint!

Igår somnade jag typ 23 så jag var så pigg imorse att jag inte ens kunde sova på bussen till jobbet.. men det var ganska skönt ändå att inte ha känslan att döden är nära hela eftermiddan. Kanske borde fundera på att sova lite tidigare lite oftare.. Det gick ju bra när jag bodde i stan och tränade som en galning.. Då var jag duktig och gick och la mig typ 22 varje kväll.. Det var tider det! Å andra sidan väckte alltid Niklas mig med en massa konstiga diskussioner när han valde att gå och lägga sig, vilket kunde vara ungefär vilken tid som helst..

Jag och Lovisa diskuterade när vi sprang vad vi var sugen på. McD, frasses, eastern, subway.. u name it. Bra peppning på springrunda. Det är bara jag och Lovisa som tycker mer om eastern är asia. Men dom som tycker mer om asia är ju dum. Ni förstår helt enkelt inte erat eget bästa. På eastern får man sushi och vårrullar när man äter buffé. Det får man ju verkligen inte asia. Ja, det var en viktig tanke.

Lovisa, dags för en eastern snart va? Kanske i helgen? Jag ska äta tills jag hamnar i ett paltkoma!

Nu ska jag slökolla på my name is earl en sväng och sen ska jag sooova. Imorron är det löpning igen, rundan vi hittade på idag var riktigt bra faktiskt. hejda

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag har både fått vårrullar och sushi när jag ätit på asia + att man får massa fina mobilsmycken m.m.
Mumma! ´Ps, vi må göra nåt åt mitt hår... Katastrof!
Puss

2008-01-07 @ 22:33:50
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Marita igen

Man får tom melon och en fortunecookie till efterrätt och när man går därifrån får man en mintgodis och en klubba. Och om man inte äter buffe får man räkchips ( när man äterbuffe kan man välja räkchips där.. ) Ok , nu vet du ;)

2008-01-07 @ 22:37:56
Postat av: Zalla

Känns bra att vara tillbaka, slappis alltså.. Haha! Missen var med till Åre, mysigt.. Du skulle ha varit där, kött kött, gött gött.. Kanske ska skriva nått härligt inlägg snart så man får lite kommentarer, senaste kommentarerna var ju fina, från mitt "God Jul" inägg.. Moahahaha! Människor allstå.. Nu ska jag kolla på Desperate Housewives. PUSSPUSS

2008-01-07 @ 22:45:07
URL: http://zalla.blogg.se
Postat av: sara

hej sara här! va.. fixa bloggen

2008-01-08 @ 09:00:15
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Lovisa

Jamen vi kan ta det i samma vända som vi hämtar saker! Fredag, lördag, söndag?

2008-01-08 @ 13:09:49
URL: http://lovisaulander.blogg.se
Postat av: frida

Spöksnooor!

2008-01-08 @ 13:32:02
Postat av: Hubbli

lets joy the joyriiiide!

2008-01-08 @ 19:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0