märkligt..

Jag har länge funderat på en sak. Varför lägga ut dyra pengar på ett cigarettpaket om man uppenbarligen inte tycker om att röka så mycket? Om man varje morgon stannar sin gå-till-skolan kamrat och tänder en cigg, drar ett bloss (inte halsbloss of course) och sen går med den tända cigaretten i handen tills den brunnit ut? Är det värt det? Tycker du att du är häftig som "röker" eller vad sitter det i? Ja jag säger då det. Lägg dina pengar på ett träningskort på jocks eller liknande?
Och sen kan man undra varför man på bussen väljer att prata om nån när uppenbarligen denna någons syster sitter framför och hör varenda ord? Ja, du. Dagens ungdom

Så. idag har jag haft en MASSA att göra. Allt flöt på, ingen stress fast den ena kunden avlöste den andra. Hade lite tid att ta en snabbkaffe och en catch emellanåt. Men jag blev inte sen med någon kund, så jag behövde inte jaga kvartar. Fler såna dagar tack! Imorron är jag fullbokad också, så låt oss hoppas att det flyter på lika bra då!
Dessvärre var det en färg som valde att slå åt gult (eh???) så jag måste göra om det på fredag. jaja, ingen skada skedd, det är ju snabbt åtgärdat!
Har även handlat två ljusstakar i smide att sätta upp väggen i min nya lägenhet (som jag uppenbarligen inte har fått än, men ändå.. man ska ju vara förberedd)

Skickade hundra sms till Lovisa idag, men tydligen så hade hon glömt telefonen på bussen. Ja kära syster, du kan ju ignorera sms:et med skithög i! Det var inte riktigt meningen, för jag trodde att du bara ignorerade mig. Visserligen är ju det din favoritsysselsättning, så du hade gjort dig förtjänt av ett elakt sms!

Mina skor märkte jag idag var under all kritik. Måste klacka om dom imorron och fixa sulan.. trööögt!

Dessutom har jag kommit ihåg att packa ner presentkortet så imorron blir det kameraköp när jag kommer till stan klockan 10! jiho. Sovmorron imorron också! Ah, skönt att slippa ha klockan på 05.45!

Jaaaaag.. återkommer




IDIOT!!!

Kommentarer
Postat av: Marie G

Hur går det med bootsen? =)

Jo, du...vilken hårfärg skulle jag passa i? Tänkte färga hos frissan om 2 månader, eller så... =D

2008-01-30 @ 20:43:08
URL: http://mariehelena.blogg.se
Postat av: Helene

FIIN SIDA!! nu ska jag ta tag i bloggandet..

2008-01-30 @ 21:07:46
URL: http://foffo87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0