Lovely shoooes!

Idag var jag och la undan ett par skor som jag ska få av min mor. Ett par pumasneakers med samma blommor som jag ska tatuera. Hur snygga som helst kanske. Imorron blir dom mina! Och så la jag undan ett linne och ett skärp som också blir mina imorron. När ska jag hinna vara så snygg?
Skorna har jag strängt förbjudit mig själv att använda tills det blir sommar. Hatar vårleriga vita skor.. Det känns ju hur bra som helst iallafall att ha en par skor som väntar på mig tills det blir bart ute!

Jag älskar Torsdagar. Jag har alltid så mycket bokningar på jobbet då. Kanske ska jobba 11-19 varje dag? =) kanske inte.

NU ska jag snart testa mina öronljus. Det här ska bli det roligaste jag nånsin har varit med om. Hoppas att jag har massa roligt i öronen, tur att jag har sparat mig från att peta med tops i några dagar. Bara mamma har skottat klart så hon kan komma in och tända eld på ljusen.

Såå, en liten uppdatering på Vitamin E fronten. Tantlukten var bara förfärlig i typ de två första dagarna. Nu har jag vant mig. Huden har blivit ganska mycket bättre, men långt ifrån vad jag vill uppnå. Perfektion! Men jag är som sagt nöjd med den hittills och återkommer om ett tag med nya uppdateringar!

Det gör ont i mig att se dig ledsen. När du inte fattar hur du blir behandlad. Att du gång på gång låter dig utnyttjas, och att du inte förstår att den enda som inte utnyttjar dig är jag..

Nuuuu ska det även fixas andra saker. Tur att jag äntligen fick fingrarna ur, och tog tag i det!!! Jiho.


Kommentarer
Postat av: Marie G

Har du bild på de lurviga bootsen? Storlek? =)

2008-01-25 @ 10:28:30
Postat av: Persa

Men hörrudu Lina.. Öronljus.. Det var nått nytt.. Är det inte risk för att håret kan ta eld??? Hehe.. eller?

2008-01-25 @ 12:27:37
URL: http://johannatjorven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0