Livandes farligt.

Skulle ut och springa idag som sagt, men eftersom det var blixterhalka så blev det inget av. Vi skulle gå runt anlägge istället. Det tog låååång tid för det var grishalt. Hade vi gett oss på att springa så hade man väl legat där ihjälhalkad än idag..
Tack syster för din vänliga varning idag. Man vill ju knappast gå ut på stan och riskera att få nån luftburen sjukdom av uteliggare jag hörde befann sig på stan. Moahahaha
Tack syster igen, för att du styr upp allt . Vi vet ju hur det har gått innan.. Dvs. inte så bra

Jag vill laga massa god mat och bjuda hem alla min vänner på middag..
Eller rättare sagt: Jag vill kunna laga mat och jag önskar att jag hade vänner att bjuda hem på mat. Ja, så menade jag snarare!

Jag påstår fortfarande att kronan is the shit.. Imorron... kronan
Och ett par nya jeans behöver jag.. och ett par smygskor. och lite andra nya kläder. Kan nån fixa sidjäveln som jag vill beställa kläder från? ja, men så bra. tackar

Och lägenhet. nej men jag behöver ingen. Det är lugnt. Jag kan bo hemma hos mamma tills jag ruttnar och dör. Jag är ju trots allt bara 20 och flyttade hemifrån första gången när jag var 17. Det är som sagt okej. Det känns trevligt att åka buss 06.40 varje morgon med ett gäng idioter. Det uppskattas.
Imorgon tänker jag åka sena bussen, för jag har hundproblem!

U G L Y - U ain´t got no alibi. You´re ugly, hey hey, you´re ugly

Nej men om man skulle försöka tvätta bort allt gammalt smink innan ansiktet faller av och dör, och kanske krypa ner och slökolla på teve tills jag somnar. Så får det bli, mitt liv är allt för tröttsamt.

Förresten så förstår jag inte hur jag kunde överleva innan jag fick mina döskalletofflor som jag fick i julklapp av Frida. I love. Dom passar så perfekt med mina pyjamasbyxor som förresten är fabulous. JAG är fabulous.

"Var dom ful?"
"Ja, dom var sjabbig"
Ja, jag kunde inte ha sagt det bättre själv.

Som sagt.. tvätta bort smink, se på Scrubs... sova! hejda

(och imorron vaknar jag upp till en ny dag i mitt tröttsamma liv, om än snyggare än mitt tröttsamma liv förra veckan. Ja jag vet, ni önskar att ni var jag.. det går inte)

Kommentarer
Postat av: Maritta

Så du har inga vänner du.....?!

2008-01-15 @ 23:15:09
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: SnyggSandra

Ja kan va din kompis även fast ja Tydligen Inte e din! ;P Hihi! Men du kanske vill komma på midda ist? Ah! På freda, va sägs?

2008-01-16 @ 10:40:01
Postat av: frida

¨Men va skoj att du gillar tofflorna=) de stod Lina på dom redan i Butiken...puss

2008-01-16 @ 14:26:34
URL: http://gutentag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0