Jag tror visst att det har blivit nåt tjorv

Det verkar inte gå att kommentera min blogg.. Jag önskar att jag kunde säga att jag skulle ta en titt på det, men det kan jag inte, för jag har inte en susning om vad felet skulle kunna vara!

Ja, idag blev jag irriterad på min telefon som var halvdö, så jag tog och rassla iväg på PhoneHouse och köpte en ny.. Den är mkt fin.. Sony Ericsson w660i och jag är mkt nöjd med köpet. Jag tror dock att försäljaren lurade mig. Han sålde på mig en massa saker och jag var lite halvstressad inför nästa kund och så orkade jag inte lyssna på vad han sa.. så jag sa ja ja ja ja ja och sen fick jag min telefon. Jättebra.
Ville ha en med joystick med enligt försäljaren så var det dåååligt (eftersom det jämt går sönder, och visserligen har ju min gjort det men..) så jag höll med och tog en utan joystick... (fast jag ville hemskt gärna ha en med)

När jag åkte hem så var det två fjortistjejer som satt och diskuterade hur definitivt stavades.. Till sist gick dom och frågade en tant hur det stavades. Hon svarade fel tror jag, men cpungarna glömde ändå! MEN LÄR ER STAVA! Dessutom skrev dom på mobilen, och min fundering blir ju då "behärskar inte alla ungdomar T9 funktionen?"
Till sist höll jag på och skrek åt dom hur det stavades, eftersom jag blev så fruktansvärt irriterad, men jag höll mig. Man vill ju inte verka som nån slags knäppgök.
Två saker:
Men ursäkta ungdomskille framför mig. Tror du att du kanske skulle kunna lyssna på din musik i hörlurar istället för att spela din kassa hiphop för hela bussen.. FÖR JAG VILL INTE HÖÖÖRAAA!!!
Och den andra saken:
Ursäkta surjävlabusschaffis, men kan du sluta köra i guppen. Jag håller för fan på och spelar ett nytt ballt spel på min nya telefon och jag försöker bygga en jävla stad med höghus som ska vara så raka som möjligt. När du kör i guppen så river du mina torn! Är du dum i huvve? Vad är det du inte förstår?

Sen skulle jag packa upp hundra tusen varor från Hårologi imorse. Då rök första nageln. Sen när jag skulle plocka ur handdukarna ur tvättmaskin så rök andra. Så det var bara att sätta sig ner och riva loss resten. Det gjorde ont och nu har jag geleförstärkning på halva naglarna. Väldigt exklusivt och fint... inte

Nu ska jag se om jag kan ladda ner nån jävla musik eller om datorn tänker fortsätta DAMPA!

Och på tal om det... HÅÅÅÅÅLLL KÄÄFFTEEEEEENNN!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tur man är ledig när du är på nagelslitarlosshumör... läskigt!:)

2008-01-02 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0