Jaa just..

Jag kom av mig lite pga ett stycke idiot. Fattar inte hur man kan kommentera sådär.. anonymt. Det är tydligen jävligt fegt att skriva saker om folk i min blogg istället för att säga det till personen i fråga. För det första skriver jag inte ut vem det är, also är det ingen som behöver känna sig träffade om det inte är så att jag har rätt!!!
Och för det andra är ju du lika feg som jag som inte kan skriva ut namn. Såna som du gör mig förbannad.

Så, som sagt. Jag och Lovisa var ute och sprang idag. Gruvade mig bra länge eftersom jag inte har varit och tränat på två månader typ.. bara gått promenader med Salka. Iallafall så sprang vi upp till kompa och jag var i MYCKET bättre skick än vad jag hade trott faktiskt. Trodde jag skulle vara död när vi hade nått ner på byn. Det var dock jävligt jobbigt och som vanligt infann sig håll. Allt hade gått så mkt enklare utan.
Men nu känns allt lite bättre, efter en lång varm dusch med peeling, inpackning och djuprengöring av ansikte. Drabbades dock av en oork och klä på mig, men nu ska jag ta på mig mina mjukisbyxor och mina döskalleduntofflor som Frida gav mig i julklapp.. Fabulous!
Seen blir det sällskapsspel med Lovisa, Adam och kanske pappa? PAX ATT INTE VARA MED ADAM sa jag och Lovisa, så då blev det väl killarna mot tjejerna antar jag. Det brukar gå ganska bra!

Imorron ska vi springa igen. Har en ny runda nu som vi tänkt ut som inte är lika tråkig som kompavägen men inte lika igensnöad som mastleden.
Catch kallar. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0