Ja, det hände en liten olycka!

I onsdags åkte jag på däng! Sandra kom och skulle klippa och färga sig lite.. jag skulle gå och hämta en plastbit och packa in henne så att hon var säker att inte få färg på kläderna. Jag böjer mig ner för att hämta en plasthätta och när jag reser mig upp (i full fart givetvis) så smackar jag in ögat i en vass kant på en hylla.
"OOOO FITTAAAA!!!!!" skrek jag.
.. Lotta kom till undsättning, och jag sitter på golvet och vågar inte släppa handen om ögat, eftersom jag är övertygad om att det inte längre sitter kvar i huvudet.
Frågade Lotta om det satt kvar..
"jadå.... men du blöder!!"
"UR ÖÖGAAATT??"
"nej under.."
"jaha... dåså, okej"
Blev lite halvskärrad och efter lite närmre undersökning insåg vi att om det hade träffat tre mm längre upp hade det tagit i ögat.

image18

Bifogar en bild. Det syns inte så jätteväl, men det rätt blått och det gör ondare idag än igår. Imorron ser det förmodligen ännu värre ut. ja, sån är jag! Ni kan ju passa på att ta er en titt på min tapiga frisyr också! Till veckan ska det nog bli ändring på det!

Ja just, jag var ju på spa igår med. Huuur härligt som helst kanske. När vi kom hem till lägenheten behandlade Niklas mig som en prinsessa. Fixade film och cola och godis. Sen när vi sett filmen fixade han fika. Rostade mackor med ost och marmelad.. fick tillochmed marmeladen ovanpå osten! =).. Själv låg jag i soffan och gjorde... ingenting .. fabulous.

Lotta har kallat mig för enöga i två dagar nu, hahahaha.. Funderar på att gå och köpa en ögonlapp, det vore ett skojigt skämt från min sida!

Ja och så har jag köpt nya skor. Dom är fina.
Just nu känns allt ganska bra faktiskt.. Har inte längre stark dödslängtan, utan trivs ganska bra med mitt tapiga liv, tapiga hår.. ne inte håret.. Jag kommer sakna mitt svarta skatbo litegrann, men ni ska få se snart. den e veldik fin..faktis..

hejda

Kommentarer
Postat av: Lotta

Joru Enöga, till veckan kan ditt hår bli alldeles otroligt fabulous!!! Kom ihåg att ta med lite bakverk på måndag :) Hej på re!

2008-01-11 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0