Hejhejhej

Jag inleder med: hahahahahahahahahaha (i den sedvanliga hånfulla tonen)

Idag hände en spännande sak på vägen hem med bussen. Busschaffisen börjar bromsa in och jag tänkte väl inte mer på det eftersom chaffisen kör som en jävla idiot, varför inte bromsa mitt i vägen. Sen säger mamma "nu är det nåt här.. en polis?"
Kollade och såg nån stå och vifta med röda ljus. "helvete, det är ju bälteskontroll" sa jag..
Sen hör man hur alla i bussen börjar gräva efter sitt bälte, och så även jag "åh helvete, jag hittar inte bältet.. fitta.. vafan jag får inte på mig det" Mamma tycker nog att det är olämpligt att man använder könsord som svordomar.
Hur som helst fick alla i bussen på sig sina bälten (ögontjänare) Och sen så var det inte ens en kontroll, men det var ju spännande så länge det varade. Undra vad dom ville..
Tror förresten inte ens att det var en polis.

Nu ska jag snart fixa en läcker kaka att ta med på jobbet imorron eftersom jag fyller år. Do ehr jo ghamal.
Men jag måste samla lite krafter först.

För övrigt har det varit en sjukt seg dag på jobbet. Gjorde inget förrän 14, då det ramlade in tre klippningar på raken. Fick onda ögat av Lovan också, det är bäst att man passar sig.
Imorron ska jag ta sovmorgon.. ända tills halv sju ska jag sova.. hahahaha oooh. Mest för att jag behöver bärhjälp av Lovisa om jag ska få med mig kakskrället.. Själv ska jag hoppa på kryckor och ha ryggsäck. 

Jag skulle egentligen upp till pappa och få fotleden tejpad. Men nu orkar jag nog inte det, för bilen står i garaget och dit orkar jag inte gå, och jag orkar VERKLIGEN inte gå ända upp till pappa..
Problemet är inte bara min krossade tå, utan att eftersom jag inte kan gå på den så måste jag gå snett med foten (JA jag ser ut som ett cp) och eftersom jag går snett med foten så får jag ont i fotleden. Men inte nog med det!!! Eftersom jag går snett med foten så vrider ryggen även till sig så nu har jag en djävulska smärta i ryggen också. Ja, säg den som blir förvånad ens en gång. Det blir INTE jag. =) Men jag är glad ändå, för jag fick sibyllakorv till middag.

Och min mamma är snäll och bakar mig en fin prinsesstårta =)..

Hoppas hoppas hoppas hoppas. håll tummarna för mig ett tag till.. jiho

Hej 

Kommentarer
Postat av: frida

Amen snart e du ju gammal ju.. Min lilla söta Lina!! Puss

2008-01-21 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0