hahahaha roligt

Öppna din smsinbox. Tryck neråt fem gånger. Öppna sms:en och läs. Skriv första meningen under frågorna o.s.v.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
En ananas, flera ananas.

Vilken raggningsreplik faller du för?
Lägg av nu.. Vad är det som har hänt nu då?

Vad var det första du sa imorse?
Varning från Erika: "Jag spydde nyss som en gris"

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Kollar på Tv. Du då sattis?

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Kan du ta med datorn?

Vad säger du under förspel?
Nu ska jag sova tänker på dig puss godnatt

Och efteråt?
Ja och pilla med din?

Några år senare har ni barn, vad är deras första ord?
Hej nej jag är trött

Nu är de tonåringar vad lär du dem?
Antar att ni kommit hem nu, gick det bra?

Och sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?
ja hon mådde illa


Kommentarer
Postat av: sara

men helt seriöst, du måste göra något åt bloggen. jag blir galen. jag ser itna. får minska och hålla på. fixa nu datanörd!

2008-01-07 @ 10:13:49
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Tina

Stal din lista, tyckte den va skitrolig!

2008-01-07 @ 19:04:34
URL: http://tinawina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0