Guten tag!

Idag fann jag ingen mening med livet.. eller iallafall inte med mitt hår.. Att duscha på morgonen och sen dra på sig en mössa och åka på jobbet är inte en god idé. Inte överhuvudtaget faktiskt, hur bra det än kan låta.

Och ont i huvudet har jag. Hade ont i fredags, lördags, söndags och så skojar jag till det lite med att ha ont idag. Försöker dock att vara lite försiktig med ipren och dylikt, eftersom jag inte känner för att bli immun. Jag älskar ipren. Det är min bästa vän.
Och så har jag köpt en ny sjal idag. Det var bra. Den är med döskallar på (nehe?)

Mitt nyårslöfte fungerar faktiskt bra. Mitt löfte var att skaffa mig en snyggare stil, inte jobba i jeans och tisha varje dag eftersom det är tämligen trist. Har haft på mig jeans 3 gånger sen nångång innan jul tror jag. Och idag var det en kund som sa att jag var fin =).. Jag hade på mig mitt nyinköpta linne som jag handlade i fredags, och mitt nya skärp. Det var roligt att höra.

Kollar på outsiders. Fan vad sjuka människor det finns. Man kanske borde börja med sånt. Bondage och sånt. Wäää. Nu är det några som vill vara en ponny, och ha en äcklig kåt gubbe som åker runt på ryggen. Nämen.. krytt! verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aber Guten Tag!!! Ja men alltså folk e ju verkligen hjärndö ibland alltså...men kul för oss lite normalare att ha nåt att titta på! Wämie wämie

2008-01-28 @ 21:38:54
Postat av: Persa

men snygg blogg du har nu då=)

2008-01-29 @ 13:28:50
URL: http://johannatjorven.blogg.se
Postat av: Hubbli

Ja men ja ville ungefär dö av programmet! Människorna finna alltså! Helt sinnes! Jiihihii

2008-01-29 @ 15:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0