Faaaabulous!!

Marita har gjort om min blogg och den är numera riktigt riktigt fabulous! Är hur nöjd som helst.
Det viktigaste är med.. Mitt underbara jobb, min underbara hund, en underbar döskalle och underbara hibiskusblommor. (det är såna jag ska tatuera och såna som är på mina skor)
Det tål även att tilläggas att Sara har ritat saxen!

Ikväll har jag bakat en till sån där chokladkaka som jag hade med mig på jobbet när jag fyllde år. Fy fan vad god, farligt. Jag kommer bli tjoooock om jag ska baka sån här kaka två gånger i veckan =)

Nu slökollar jag på dåliga teveprogram och väntar på att klockan blir tolv så jag kan se på miami ink.

Jag känner mig glad nu, ska kolla på min blogg hela hela hela dagen!

TACK Marita och Sara för att ni har gjort min blogg så fabulous! Ni är bäst. voov säger salka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0