dumskalle

När jag ska lära mig att Miami ink är klockan 23 på Fredagar!!?!???!! Tror alltid att det är tolv och sen blir jag assur när jag missar det.. På lördagar är jag å andra sidan alltid ute en timme för tidigt..

Är inne på en rolig sida.. Gå in här och läs om alla sjuka människor som finns. Men kan inte alla tråkiga sluta skriva om att dom är mobbad och fet.. Om du är riktigt tyst nu så hör du ljudet av att ingen bryr sig. INGEN vill läsa om att du inte har några kompisar.. jag vill läsa om roliga människor som kissar på pingstkyrkans dörr och sånt..


Kommentarer
Postat av: Cemo

ORANGE!
Kan du fixa oranga slingor på mig mån tro?
Jag blir tokig och måste göra något med skiten jag har i huvudet.

2008-01-26 @ 00:46:09
URL: http://cemos.blogg.se
Postat av: Marie G

Men, vad trög jag är. Såg inte förrän nu att redan svarat på att du inte hade bild på bootsen, men kunde fixa. Doh! Trögis=Jag
=D

2008-01-26 @ 08:05:28
URL: http://mariehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0