BTW!

Förresten kan jag meddela att jag är fullständigt övertygad om att min visdomstand är på väg ut genom kinden. Har haft smärta i den vänstra bra länge.. när det äntligen gick över gjorde den högra sig påmind, men som sagt.. Jag håller på och straffat tandis, genom att inte förgylla deras dag med ett besök av en fabulous jag.. fabulous men ack så rädd för tandläkarn. Fjantigt kanske ni tycker, helt i sin ordning tycker jag. Det lyckades ju inte så bra sist och nu gör dom visst inte annat än att terra mig med att skicka vykort om att jag ska dit..
Ja, visserligen har jag inte fått nåt brev sen i somras när jag skällde ut dom och sa att jag minsann inte tänkte komma dit och att de inte behövde besvära sig med att skicka nån ny inbjudan. Det tog minsann skruv.

Såå, however. Är det nån som ser nåt vitt monster som är på väg att spräcka huden på min kind så kan ni väl vara vänlig att säga till..

Dags att tappa några kilon nu.. Just nu gör jag en stark insats genom att klämma i mig en stor del av godispåsen min vänliga mor köpte till mig förut idag. Men dock jag kan säga att om jag var överviktig skulle jag ALDRIG dricka en droppe alkohol, då kan ju inte önskan att tappa dom där kilona vara så stor.

Som vanligt, kanongrejer att se på teve just nu.. Resten av kvällen ska spenderas att slöa framför dåligt simple life 3, just nu är det äckliga transvestiter som dansar mkt vilda danser. OOOSH och fiifan. 
Och en annan sak.. Född med fel kön? BULLSHIT!! Skärp dig och gilla läget!!

Fick vegetariskt hos Eva och Lars idag. Oxfilé, råstekta pärer och kantareller. Fabulous. Kött är ju vegetariskt.. Dom äter ju bara gräs. Det är ju förgyllt gräs. Nyttigt och bra.. Vegmat suger.. helt allvarligt.. 

Kan inte fatta hur ni nånsin har kunnat vara ilag, eller vad han såg i dig. Hur fel som helst. Snacka om att bevisa vad omaka betyder..

Nej men som sagt.. sova lite.. imorron.. städa lite, springa lite.. ja hejda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du så jävla feg så du skriver skit om andra på din blogg i stället för att säga det till personen/personerna direkt eller?

2008-01-06 @ 14:01:39
Postat av: Syster

Haha det var ju ganska roligt egentligen. Frågan är ju varför anonym är så fruktansvärt upprörd? Hahaha hoppas den har kommenterat fler bloggar:P Då infinner sig samma glädje brukar infinna sig när folk gör bort sig.

2008-01-06 @ 18:29:09
URL: http://lovisaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0