Birthday bloody birthday

Hade en bra födelsedag. Fick många fina presenter. Fick en dieseltunika av Niklas, en långskjorta av Lovisa, presentkort på kamera av pappa (+adam+lovisa), amor amor parfym av adam, drinkshaker, kokbok och iskuber av Sara och Marita, Döskallematta av Johan och Maria, Skor av mamma, matberedare + sängkläder av Eva och Lars, Öronljus av Salka och säkert nånting mer. Jo, jag fick kanske världens finaste blombukett av cheferna!

Imorse var det 20 grader kallt när jag och Niklas skulle åka till stan, och det var KALLT!!!!

Jag har fortfarande städat på mitt rum och jag ska köpa en kamera på Fredag. Jag och Lovisa ska göra ett "the ring" bildspel. Lita på att det kommer upp här i bloggen eller i bilddagboken. Sannerligen spännande.

Ett hett tips är att inte läsa min blogg om det stör. Fuckingfabulous.blogg.se är ett säkert sätt att ta sig in på min blogg, mina känslor, mina tankar.

Ibland kan jag inte låta bli att fundera hur det hade varit om jag hade gjort andra val här i livet. Jag tror att jag gjort rätt val, men jag kan ändå inte låta bli att ångra mig ibland.

Tack för alla gratulationer iallafall! Det värmde!

Niklas stannade kvar i Stugun inatt. Så skönt att inte sova själv. Och eftersom husse skulle sova här så skulle Salka också sova hos matte och husse. Det blev trångt, men mysigt =).

Nej men nu måste jag äta salta grodor och catch tills jag kommer på nåt annat att skriva. Inget har gjort mig irriterad idag, och då blir det lite skrivande =)..

Ääääääääääälska Salta Grodor

Kommentarer
Postat av: Marie G

GRATTIS! =D

2008-01-23 @ 22:08:30
URL: http://mariehelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0