Besviken..

Kände till min förfäran att det bara fanns två grodor kvar i min massiva godispåse. Så jag tog en och den var god.. men sen tänkte jag att om jag kommer hem sen ikväll och inser att jag bara har en groda kvar så kommer jag vilja ha fler. så jag bestämde mig genast för att äta upp den sista grodan också. När jag stoppar ner handen i påsen och stoppar min sista karamell i munnen så märker jag till min förskräckelse att det inte är groda. Det är en sån där annan.. MJUK godis. Så nu är jag jättebesviken och vet inte om jag orkar leva mer..

Äh, jag går till Lovisa istället..

Faktum är att min suddknapp har blivit lite kravallig. Så jag hoppas verkligen inte att datorn håller på att ge upp nu, då blir jag ledsen på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0