Bakdag

Jag skulle baka cookies idag, men jag har inte varit hemma så det blir antingen nån kväll i veckan eller om jag tar det nästa helg.
Istället begav jag mig upp till Lovisa efter att jag och Salka tagit en sovmorron ända till 12 =).
Vi bestämde oss efter många om och men för att baka en chokladkaka, med en glasyr med vit choklad och hallon. Så först åt vi middag och sen spelade vi TP och åt av våran goda kaka.. (det var faktiskt lite bestyr att baka den)
Hur som helst så gnålade jag åt mig en andra bit fast att jag känner nu att det hade jag inte alls behövt. Nu kräks jag snart. Fast det var ju sannerligen en  höjdare.

Hahaha, kollar på singin bee.. hahahha. fy fan vad jävla roligt!!!!! Jag dör. Men å andra sidan kan man väl inte bli annat än impad av att folk som är så katastrofalt dåliga på att sjunga ställer upp på nåt sånt här! hahahahaha

Varför är alla kass på att uppdatera?

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag tar åt mig helt och hållet på att jag är dålig att uppdatera..

Kollade också på singing bee.. katastrof! Jag däremot är ju bäst på de flesta sångtester och är nog iaf bättre att sjunga än hon med piprösten.. Kram!

2008-01-13 @ 21:54:23
URL: http://foffo87.blogg.se
Postat av: Syster

Nu är det du som är dålig på att uppdatera!

2008-01-14 @ 18:44:56
URL: http://lovisaulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0