Bagarn

"smält smöret och chokladen på svag värme..."
Men nu får ni väl hejda er. Tror ni att jag har tid och stå och smälta nånting på svag värme klockan tie på kvällen?

50 g choklad skulle det vara iallafall. tyckte det såg lite tunnt ut så jag tog en bit till.. och kanske... lite.. till..
och vips så var det vara 50 g kvar av chokladkakan som var på 200 g. Hmm. Ja hur som helst så såg dom på jobbet ut att behöva lite choklad. Speciellt Lovan som har ägnat dagen, som sagt, åt att ge mig styggöga och skälla på mig för att jag svär.

Glöm inte att skicka sms om en timme och 46 minuter. Jag är en väldigt viktig person!


Kommentarer
Postat av: Cemo

MEN GRATTIS DÅ FÖRIHELVETE!

2008-01-22 @ 01:07:18
URL: http://cemos.blogg.se
Postat av: Peppis

Congratulations and selebrations!

2008-01-22 @ 09:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0