återigen...märkligt

Bör jag misstänka att nånting inte står rätt till när mina händer börjar blöda utan direkt anledning? Upptäckte nyss ett nytt sår på handen.. Två liksom rivsår ser det ut som, men jag har inte rivit mig på nåt.
Kan det vara så att jag är så fruktansvärt dålig att smörja in mig så mina händer håller på att ge upp och ramla av? Jadu. Händerna behöver jag ju i arbetet så låt oss hoppas att det inte är fallet.

Har nyss masserat Salka lääänge. Hon tyckte att det är mkt angenämt och snarkar lite. Nu har hon tillochmed gått med på att sova hos matte tror jag. Hon ligger på mina ben nu och det är mycket mysigt.

Jag berättade ju inte det förresten. Jag skulle gå in till mamma och hämta Salka häromdan. Då hörde jag hur nånting dunsade i golvet så jag tände lampan för att kolla var min hund pysslade med. Då var hon i full färd med att försöka gömma sig under sängen så hon skulle slippa sova hos mig.. Tyvärr stack både bakben och svans fram utanför, så jag fick fram och förklarade för henne att jag såg henne.. Då försvann svans och bakben under sängen och när jag lyfte på överkastet så hade hon knölat in sig under sängen och satt där och försökte att inte synas samtidigt som hon tyckte att hon var listig.
Då gick jag och bölade en sväng innan jag somnade själv..

Men nu som sagt ligger hon och värmer mina iskalla ben!

På tal om iskallt så verkar det ha utbrytit nån slags istid på nedervåningen hos mig där jag passande nog har mitt sovrum. Därför skulle jag ta på mig en tröja och hittade en passande svart bara vanlig långtröja. Men helt allvarligt. Jag drog på mig den och den nådde inte ens över naveln. Visserligen har jag väl blivit lite längre sen jag hade den, men hur fan har jag kunnat gå klädd så? jag hade ju alltid såna där tröjor på skolan när jag gick på högstadiet. Hade jag ingen skam i kroppen, gå klädd som en hora och inte bry sig om lite maghud syns. Herrejösses. Ja men får ju skämmas! Så nu har jag bestämt mig för att dra fram en svart plastsäck och rensa ur min katastrofalt pinsamma garderob i helgen. Kanske skicka kläderna till behövande barn. För inte kan väl dom bry sig om ifall tröjan är lite kort i magen? Dom har ju inga kläder!! Tacksam är vad man ska vara.
Skönt ska det bli med lite plats i garderoben iallafall. och är det nån som vill ha fula avlagda kläder så är det bara att höra av sig.

hej


Kommentarer
Postat av: Helene

men det där tröjproblemet är jag också tyvärr erfaren med.. och mina är inte ens från högstadiet utan från början av gymnasiet..tyvärr så börjar det tydligen att bli modernt igen, men jag tänker inte gå tillbaka.. varken till det eller blommiga tajts (damn you mamma)!

2008-01-30 @ 22:28:22
URL: http://foffo87.blogg.se
Postat av: Bubblan

Kläproblem You name it! Har till min stora förskräckelse upptäckt att du glömt mig! Länka!!! Puss

2008-01-30 @ 22:46:49
Postat av: Marita

Åhh, jag hade gett 100 kr för att se salka gömma sig. Sen kanske en tjuga för att se din besvielse.. :)

2008-01-31 @ 09:03:23
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0