Allaredan 2008

Det här året har gått vansinnigt fort, eller är det bara jag som inte hänger med i svängarna?

Var mkt lugn igår.. Drack ett halvt glas vin till middagen, och sen körde jag på ICAs äppelcider. En liiiten päronkonjak till kaffet och ett litet glas skumpa vid tolvslaget. Vi spelade rappakalja och jag vann! Tänk att Eva fick så många poäng ändå. Sen gick jag till pappa där det vankades TP. Fick även en fabulous San Fransisco. Måste jag säga vem som vann? Ne? Fyyy fan vad jag vinner på spel also. Överväger att sluta hata sällskapsspel (Fas 10 och plump är INTE inräknade i det, eftersom det inte krävs nån skicklighet what so ever)

Ramlade förbi hos Sara där det serverades varma mackor, men jag avstog. hem och sov och vaknade idag OBAKIS! Fabulous. Hade fortfarande svallningar sen i lördags. Ska även lägga in en bild på Salka som hade på sig en fin röd rosett dagen till ära. Måste bara lista ut hur jag ska bra mig åt först.

Imorron tänker jag köpa en ny telefon och niii hörde mig. Min är verkligen inte vad den borde..

För övrigt så är det inte klart än så jag tänker fortsätta hoppas hoppas hoppas!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0