what?

Ibland kan jag inte låta bli att fundera..
Jag kliver upp.. går ut med Salka, går till bussen, åker till stan med en massa idioter. Går till jobbet. Jobbar. Åker hem med en massa idioter (dock inte lika många som på morgonen) går ut med Salka. Ser på teve, sitter vid datorn, somnar. Sen kliver jag upp nästa dag och gör exakt samma.
Sen är det helg. Då gör jag oftast INGENTING och sen så är det vecka igen och same old same old.
Jag vet, jag får jobba med det jag vill, jag är frisk och jag har folk som tycker om mig. Men jag kan inte låta bli att fundera. Is that all there is? Är det det här livet ska gå ut på.
Jag drabbades just av en enorm ovilja att leva. Livet är inte värt att leva för det är trist. Och sen kan man spara pengar för att köpa fina kläder och saker. Men av vilken anledning? Vad tjänar det till? Fy fan, roligt var det när man var liten, sen blev livet skit. SKIT SKIT SKIT SKIT!!!!!

Har även återigen kommit på att det är inte mig det är fel på. Jag är galen i huvudet. Jag pratar högt och mycket med en jobbig gnällig skrikig röst. När jag dricker sprit resulterar det ofta i att jag dricker för mycket och bli ännu med galen och pratar ännu mer och högt med min jobbiga, skrikiga och gnälliga röst. Jag är elak och cynisk. Bitter på livet i allmänhet. Jag mår bra av andras olycka. Jag tycker om att reta andra och blir extra glad när dom jag retar blir arg. Jag blir jättearg jättelätt. Jag stör mig på konstiga saker, och jag tycker att de flesta är fula. Jag sympatihatar folk som jag inte känner, bara för att nån av mina kompisar tycker illa om den. Jag ger gärna dom personerna stygga blickar när jag ser dom. Förmodligen har de flesta inte en aning om vem jag är.
Jag är övertygad om att jag är bäst. Jag är ganska svår att ha att göra med då jag blir tämligen arg om jag inte får min vilja igenom. Jag dömer ut folk som inte tycker saker som jag tycker att man ska tycka.
Jag skrattar åt mina egna dåliga skämt och jag vill gärna höra elakt skvaller om andra människor och tvekar inte att spela fult spel för att få det jag vill ha. Jag älskar att spela styggt när jag spelar fotboll, och är extra glad om jag lyckas göra illa nån.. 
resume: Jag är skrikig, jobbig, gnällig, elak, cynisk, bitter, falsk, arg, utdömande, galen, skadeglad, ond, och osympatisk.
Det är alltså INTE mig det är fel på. Det är mina kompisar. Hur fan har ni mage att vara kompis med en sån skitstövel som mig?
ja, tack för att ni ids

Min dator har haft lite tjorv idag. Vad är problemet med dig datorn?

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Marita

Du är gullig. Puss

2008-02-08 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0