Söndag

Nu mår jag också lite dåligt. Lovisa skrev ett inlägg om att hon var ful, fet och äcklig. vilket även man skulle kunna säga om mig. Har hela dagen tjavat omkring i mina mjukisar (som jag alltid gör) och dom i sin tur är full i hundhår och jag vill inte tvätta mina byxor eftersom inte mamma har nån torktumlare, och då måste jag ha några andra byxor i en dag, och mina är så sköna. Kanske får gå in till Benkove och mona och tvätta dom. Dom har minsann torktumlare. Nog om mina byxor.. Hur som helst har jag dessutom varit enormt ful i håret, och fet i ansiktet. Dessutom har jag tryckt en semla och vad som känns som en halv bärpaj. Så fet ful och äcklig passar utmärkt på mig. Dessutom avslutade hon det hela med att smacka in en enorm ful bild på mig där man ser mina sneda tänder, en tämligen ful frisyr och en sned haka (som jag upptäckte idag) NEJ men roligt att vara ful. Verkligen!

Så. jag och Lovisa bestämde oss för att baka den där pajen idag..
 Det blev en paj med blåbär, hallon samt ljus och vit choklad. Lovisa gjorde degen eftersom jag har lite... eh.. svårigheter med deg.

 sen medans den stog i ugnen så passade jag på att diska.. på en gång. Är mycket stolt över att jag orkade ta itu med det på en gång eftersom jag är mästare på att skjuta upp saker

 och medans jag tog itu med berget av disk...  Så låg Lovisa på soffan och var till god hjälp..
 Salka följde exempel...  Sen fick jag middag..  i form av pepparstek, strille, och bea.. ah det var gott

Sen åt vi pajen som sagt och den var kanske hur god som helst. Adam och Lovisa kom ner och kollade på singing bee. Salka fick inte smaka så mycket paj eftersom det var choklad i men lite glass fick hon, och lite pajskal..

 Såhär arg kanske Salka hade blivit om hon inte hade fått smaka lite fika..

Och så fick vi ju fint besök idag också.  Fasters snygga kille med skjorta och allt!!

Imorron får jag sovmorgon. Åker inte in förrän med 9 bussen och det ska bli vaaansinnigt skönt. AH!
Men.. nu vill jag ha sommar.. och en lägenhet. Tackar!

Fast på riktigt, vad lider in dator av? Man blir ju lite rädd om den börjar dampa redan, när man har haft den i två månader (inte ens) Måste bränna över bilder på skivor så jag inte bli av med alla fina som jag vill ha kvar. Datakrasch har jag varit med om allt för ofta känns det som nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0