Snart är det helg..

Tänkte skriva nåt smart idag, men jag orkar inte.
Jag har ont i huvudet igen. För ovanlighetens skull. Det blixtrar framför ögonen, och det är svårt att hålla dom helt öppna. Nej, det är inte migrän, för det gör inte tillräckligt ont för det. Men det störande, kan det vara en tumör? Ja, jag tror det.

Läste i aftonbladet idag att Tito har varit på en sjuårig flicka också. Hon hade herpes, vilket även han har. Föräldrarna är helt friska, och det räcker inte till en fällande dom. Vad är problemet? Nu skulle det iallafall nog tas upp igen och jag hoppas att den snuskiga jäveln ruttnar i fängelset!

Åkte in 9 idag, och det var ju förstås skönt med sovmorron. Problemet var att det visst var storm ute och bussen var inte i stan förrän 9.55. Halvstressande! Tur att jag hade sminkat mig hemma innan jag for, och tur att det var Jocke jag skulle klippa. Eftersom jag känner han så gjorde det inget om det tog nån minut att platta igenom höstacken jag har på skallen.

Det är så roligt att top model har börjat idag, men roligast är ju såklart makeover avsnittet. Brukar det vara tredje kanske? Ja, det är roligt iallafall när de klipper av håret på tjejer som tycker att de ska ha det kvar.. Hahaha, älskar när dom bölar över sitt avklippta hår. Hur fan kan man vara så löjlig?
Jag kan komma ihåg en gång när jag har varit lite upprörd över min frisyr och det var när jag fick en förjävla kort lugg så jag såg ut som jeanette i Rederiet. Men jag kan lova att jag inte tog till med lipen!
Nytt hår får man varje dag, och spela roll om det blir lite kort. Det är ju långt om några månader igen!
Förstår inte när man ska spara på det slitna man har heller. Ja men spara på ditt långa fula hår du! Det vore ju en bra idé att klippa av det som är slitet, eftersom det bara klyvs längre och längre upp. Till sist är det inte de där fasansfulla 5 cm som måste tas bort, utan 15. Då ska jag skratta hånfullt.
Nej då det ska jag inte..
Tacka vet jag Sara som låter mig göra vad jag vill


Kommentarer
Postat av: Marita

Kommer ihåg när du tog till lipen en gång. Det var när Jag lurade dig, du vet det med Arnt ;)

2008-02-13 @ 22:01:17
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Peppis

Undra just om tito inte e helt kry! Eventuellt så lider han av nåt.. Få se hjärndöhet! Han kan nog få de skriftligt av mej faktiskt!

2008-02-14 @ 15:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0