Skadad

För det första glömde jag ju! TACK favvo för beskrivningen av mjälten. Jag vet nu att det  inte var mjälten som fönsterbrädan skar in i.. det var njuren.. Förutsatt att dom sitter på ryggen? Återigen, nån som vet?

Sen så klippte jag mig i knogen idag, såpass att jag var övertygad om att det hängde kvar en bit knog i saxen. Hur som helst så bestämde sig såren för att gå upp nu (och typ alltid annars som klippsår gör) så nu blir det blod överallt. hhhhh (en suck) jag orkar inte..

Och klåda i näsan har jag också, vilket är mycket besvärande enligt mitt tycke!
Dessutom är jag trött som ett as så jag tror att det blir kväll TIDIGT för mig, synd att det är så mycket bra på teve sent på kvällarna. Nu längtar jag efter sommar och semester! Sånt som vi hårt arbetande får ha. Ni då?

Och skor skulle jag försås fortfarande ha haft, men jag har inte nått nån framgång på den fronten.
Inte på lägenhetsfronten heller för den delen.

Det var dock en kund som berättade en stygghistoria om några munkar idag.. hahaha.. han var rolig han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0